Известие

Collapse
No announcement yet.

как се прибира буталцето на заден спирачн апарат???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • как се прибира буталцето на заден спирачн апарат???

    привет колеги,

    смених си гумичките на задния спирачен апарат и сега не мога да върна буталцето достатъчно навътре, за да сложа накладките
    като извадих буталцето го почистих добре сложих гумичките, видях че вътре в леглото му има една ос която е на едра резба. в средата на буталцето пък има тръбичка която е със същата резба, което ме кара да си мисля че буталцето се прибира с въртене. въртях го и то влезе но до половината само, по-навътре не можах да го прибера и сега не мога да сложа накладките. бях махнал спирачното маркуче което влиза в спирачния апарат за да мога като вкарвам буталото да избутва въздуха през дупката в която се навива маркучето, т.е. да няма какво да го спира.
    най-интересното е, че като излизаше буталцето не видях да се върти???
    моля ви колеги, кажете каква му е цаката на буталцето и как трябва да се вкара?
    благодаря предварително на всички
    Last edited by Madjo; d.m.y г., 21:00.
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
    Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
    Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
    sigpic

  • #2
    Трябва едновременно да се върти и притиска навътре.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      ами опитах, но явно не съм натискал достатъчно
      а има ли специален ключ, с който се прави това?
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
      Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
      Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
      sigpic

      Comment


      • #4
        да има специален инструмент които ги прибира буталцата доста лесно

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
          да има специален инструмент които ги прибира буталцата доста лесно
          колега,
          ще споделиш ли какъв е точно инструмента и има ли го по железариите или само по сервизите се среща?
          благодаря ти
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
          Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
          Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Трябва едновременно да се върти и притиска навътре.
            Това е начинът. Инструментът е елементарен, но специален, както са ти написали и няма да го видиш по железариите. Явно не си псувал жабарски майки достатъчно .
            Лятото, когато сервизирах моите (от 4 апарата събрах 2),
            също късах нерви. Левият се прибра като у тях си, ама десният на 2, 3 пъти ми свършва речника с хранилките докато го навърта на мах копелето (мно`о добра имотка). Без спец. инструмент, разбира се.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #7
              Звънни ще ти дам 0878575967
              sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
              http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
              !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

              Comment


              • #8
                специалният инструмент е един винт който да върти и избутва буталото

                но при липсата му най добре служи ключ от
                флекс

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mimo_ Покажи съобщение
                  Звънни ще ти дам 0878575967
                  мерси много колега,
                  утре ще ти звънна
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                  Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Я го снимайте тоя супер специален инструмент, че нещо не мога да се сетя вообще за какво говорите??



                    Аз лично моите буталца ги прибрах стискайки ги с водопроводен ключ
                    ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                    ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                    Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                    Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                    Comment


                    • #11
                      Прибраха се и двата до дупка, като ги въртях по часовниковата стрелка с клещи тип човки(гарги).
                      Last edited by nikisi; d.m.y г., 10:18.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Madjo Покажи съобщение
                        привет колеги,

                        смених си гумичките на задния спирачен апарат и сега не мога да върна буталцето достатъчно навътре, за да сложа накладките
                        като извадих буталцето го почистих добре сложих гумичките, видях че вътре в леглото му има една ос която е на едра резба. в средата на буталцето пък има тръбичка която е със същата резба, което ме кара да си мисля че буталцето се прибира с въртене. въртях го и то влезе но до половината само, по-навътре не можах да го прибера и сега не мога да сложа накладките. бях махнал спирачното маркуче което влиза в спирачния апарат за да мога като вкарвам буталото да избутва въздуха през дупката в която се навива маркучето, т.е. да няма какво да го спира.
                        най-интересното е, че като излизаше буталцето не видях да се върти???
                        моля ви колеги, кажете каква му е цаката на буталцето и как трябва да се вкара?
                        благодаря предварително на всички
                        трябва ти спецялна скоба и се навива ако не бркам обратно на часовника
                        WEST SIDE

                        Comment


                        • #13
                          Първия път на 155-цата с ключ комбиниран от колело "Балкан"-че само ,че не можеш да натискаш с него. Втория път с клещи гарга. Третия път (на един роднина сеата) ,с ключ-самоделка от koloito. Тук стигнах най-далече. Разглобих го изцяло за да проработи ръчната. Ако и на моята се спече ръчната вече знам - никакво разглобяване - ужас е.
                          166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
                            Първия път на 155-цата с ключ комбиниран от колело "Балкан"-че само ,че не можеш да натискаш с него. Втория път с клещи гарга. Третия път (на един роднина сеата) ,с ключ-самоделка от koloito. Тук стигнах най-далече. Разглобих го изцяло за да проработи ръчната. Ако и на моята се спече ръчната вече знам - никакво разглобяване - ужас е.
                            Тоя ключ е за алфа 164 с №Е4777АР,става и за Ауди
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #15
                              благодарности на колегата mimo_, че ми услужи с този инструмент и сега буталцето си е на място.

                              сега обаче имам друг проблем със спирачките... като смених гумичките, изтече спирачна течност от цилиндърчето отзад, долях в казанчето, запалих колата и помпах педала, покарах малко но все още е мек педала, потъва и спирачките са под всякаква критика

                              въпросът ми е, трябва ли да се обезвъздуши системата сега или какво трябва да направя??? ако някой е минал по този път, нека сподели каква е процедурата

                              П.С.: никога не съм обезвъздушявал досега
                              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm SW TI Q4 2007
                              Alfa Romeo 156 1.9 16V JTDm SW Sport 2005 - втората бивша
                              Alfa Romeo 155 2.0 8V TS 1995 - бившата мръсница
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X